Szerviz szolgáltatás

Cégünk márkafüggetlen nyomtató szerviz szolgáltatásokat kínál vállalkozások számára, legyen szó DTF nyomtatók, eco-solvent nyomtatók vagy digitális nagyformátumú nyomtatók karbantartásáról és javításáról. Szakképzett csapatunk gyorsan és megbízhatóan oldja meg a felmerülő hibákat, legyen az helyszíni beavatkozás, műhelymunka vagy távsegítség.

Szervizes kollégáink telefonos elérhetőségei: +36 30 599 5217 / +36 30 480 9860 / +36 30 099 4588

 Szervizbejelentő űrlap

Szolgáltatásaink:

  • Nyomtató szerviz helyszínen vagy műhelyünkben
  • Távsegítség és online konzultáció gyors hibamegoldáshoz
  • DTF nyomtató karbantartás és javítás
  • Eco-solvent nyomtató szerviz
  • Digitális nagyformátumú nyomtatók szervizelése
  • UV nyomtatók szervizelése
  • Nyomtató alkatrészek beszerzése és cseréje
  • Rendszeres karbantartási csomagok a zavartalan működésért

Tudjuk, mennyire fontos a folyamatos, zavartalan működés, ezért célunk, hogy partnereink nyomtatói folyamatosan üzembiztos állapotban legyenek, így elkerülhetőek a hosszabb leállások és költséges javítások.

Szerviz központunk Pécsen található, de országosan vállalunk helyszíni kiszállást, valamint Európa-szerte támogatjuk partnereinket a Unity szerviz hálózatán keresztül.

Szerviz szolgáltatásainkra vonatkozó árlistánk

Szolgáltatás Díj
Távsegítség (online/telefonos) 7.500 Ft / minden megkezdett félóra
Helyszíni szerviz, oktatás-betanítás fix minimum díj 2 órát tartalmaz 30.000 Ft
Helyszíni szerviz, oktatás-betanítás további óradíj 15.000 Ft / óra
Elhasznált fogyóeszközök alapdíja tisztítópálca, tisztítószerek, gyorskötöző, rongy, stb. 2.000 Ft / kiszállás
Kiszállási díj 80 Ft / km (oda-vissza)
Utazási idő díja 6.900 Ft / óra (min. 15.000 Ft)
Műhelymunka (Pécsen) 15.000 Ft / óra

Milyen adatokra van szükség a szervizbejelentéshez?

Ahhoz, hogy gyorsan és hatékonyan tudjuk felmérni a hibát, és minél hamarabb segíteni tudjunk, kérjük, hogy a szervizbejelentés során az alábbi információkat adja meg számunkra:

A nyomtató típusa
Kérjük, jelezd, hogy DTF, eco-solvent, UV vagy egyéb típusú nyomtatóról van szó.

A nyomtatófej típusa
A típus és darabszám megadása nélkül nem tudunk érdemi segítséget nyújtani sok esetben. (pl. Epson i3200, DX5 stb.)

A hiba pontos leírása
Írd le részletesen, hogy mit tapasztalsz a nyomtatón mit nem csinál vagy mit csinál hibásan a gép, volt-e előzmény, történt-e vele bármi szokatlan, illetve ha a meghibásodás észrevételét követően volt próbálkozás a hiba megjavítására azt is kérjük, hogy írd le.

Képek vagy videók
Amennyiben megoldható a hibajelenség képi vagy videós rögzítése kérünk, hogy ezt egy wetransfer link formájában küldd el nekünk – ezek sokszor már az első kapcsolatfelvétel során jelentősen lerövidítik a hiba behatárolását és a szerviz folyamat lezajlását.

A szervizfolyamat menete

Szervizbejelentést elsősorban az oldalon található űrlapon keresztül, vagy a fenti adatok megadásával, e-mailben a sales@unityprinter.com címen várjuk.

A bejelentést követően szerviz megrendelő lapot küldünk, amelyet aláírva szükséges visszaküldeni részünkre. A szervizelés kizárólag ennek megléte után indulhat el.

Szervizes kollégáink a megállapodás szerinti módon telefonos / online / helyszíni / műhely munka keretében elvégzik a nyomtatógép javítását. Amennyiben a javítási kísérlet nem járt sikerrel vagy a megállapodáson felüli munkára van szükség kollégáink a megadott elérhetőségeken keresztül tájékoztatják a megrendelőt és megoldási javaslatokat ajánlanak.

A munkavégzést követően kollégáink a javított nyomtatót bemutatják, közösen letesztelik a megrendelővel, ismertetik az elvégzett javítási folyamatokat. 

Ezt követően egy szerviz nyugta kerül kiállításra, amelyen a megrendelő aláírásával igazolja a javítás elfogadását és a nyomtató átvételét. Szerviz nyugta abban az esetben is kiállításra kerül, ha az elvégzett munka nem oldotta meg a nyomtató problémáját vagy további beavatkozásra van szükség

A folyamat végén kollégáink az aláírt szerviz nyugta alapján kiállítják a hivatalos számlát, ezzel a szervizmegrendelés lezártnak tekinthető.

Szerviz bejelentő űrlap

 
A hibajelenségről készült képeket és videókat wetransfer linkként küldd el nekünk.
Az űrlap elküldését követően szervizes kollégáink a lehető leghamarabb felveszik veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén.